کجا زندگی میکنی؟

4جوکی

به 4جوکی خیلی خیلی خوش اومدین. اینجا غم و ناراحتی ممنوعه و خنده الزامی هست! نظر دادن هم همین طور! گفته باشم!

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ 4جوکی خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

مجله طنز آخر هفته !! ( اوج خنده ) - 9 www.taknaz.ir



نظرات شما عزیزان:

سمر
ساعت16:32---7 آبان 1392
اناهیتا کجایییی تو خیلی دلم برات تنگ شده یه نشونه کوچیک از خودت بزار خواهش می کنممممم
پاسخ:ببخشید.


سمر
ساعت13:30---2 آبان 1392
عیدت مبارک اپم
پاسخ:عید تو هم مبارک.


سمر
ساعت14:20---24 مهر 1392
انگارتونت نیستی اعصابم داره بهم میریزه نه نظرات روتعید می کنی نه اپ میکنه کجایی پس
پاسخ:چی میگی تو؟


سمر
ساعت15:42---3 مرداد 1392
اپم خواستی بیاعزیزم
پاسخ:بازم شرمنده، نبودم!


كاظم قنبري
ساعت11:50---3 مرداد 1392
سلام خسته نباشي وبسايت خيلي قشنگي داري من وبسايت شما رو لينك كردم لطفا به ما سر بزن و ما رو لينك كن مجكرم كاظم قنبري
پاسخ:سلام دوست خوبم، ممنون، لینکی.


كاظم قنبري
ساعت11:48---3 مرداد 1392
سلام خسته نباشي وبسايت خيلي قشنگي داري من وبسايت شما رو لينك كردم لطفا به ما سر بزن و ما رو لينك كن مجكرم كاظم قنبري
پاسخ:سلام دوست خوبم، ممنون، لینکی.


سمر
ساعت21:17---2 مرداد 1392
اپم خواستی بیا
پاسخ:شرمنده، نبودم!


سمر
ساعت20:04---1 مرداد 1392
لینک شدی عزیزم اگه خواستی لینکم کن
پاسخ:سلام، خوبی؟ ممنون، منم لینکت کردم.


اصغر
ساعت19:59---31 تير 1392
سلام دوست عزیز: وب بسیار عالی دارید خوشحال میشم به وب ما هم سری بزنید .و نظر خودتون بگویید .
پاسخ:سلام دوست خوبم، لطف داری، چشم، حتما بهت سر میزنم.


HOSIN
ساعت17:50---31 تير 1392
سلام وبلاگت خیلی قشنگه و مطالبت هم خیلی عالیه گه خواستی منو لینک کن به منم خبر بده لینکت کنم

اینشالاچرخ وبلاگت برات بچرخه
پاسخ:سلام، لطف داری، من لینکت کردم، چرخ وبلاگ تو هم واست بچرخه.


saba
ساعت23:00---30 تير 1392
سلام

وبلاگ قشنگی داری

دوست داشتی ب منم سر بزن

مر30
پاسخ:سلام دوست من. لطف داری، چشم، حتما بهت سر میزنم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 30 تير 1392برچسب:ترول,ترول خنده دار,ترول فارسی خنده دار,

] [ 22:36 ] [ آناهیتا قنبری ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه